Wikia

McKenna Hall is een politiedetective bij de Star City Police Department en is een jeugdvriendin van Oliver Queen.

Biografie Edit

McKenna Hall ging in haar jeugd naar dezelfde school als Oliver Queen en Tommy Merlyn.[1]

McKenna Hall maakte deel uit van de taskforce die belast was met het oppakken van Count Vertigo. Ze herkende dan ook Oliver Queen op plaats delict bij The Count.[2] Nadat ze een promotie kreeg binnen de SCPD werd ze door Oliver meegevraagd op een date waarmee ze akkoord ging. De date verliep echter niet al te goed.[3] Toch datete het tweetal verder, maar McKenna had in de gaten dat er iets in de weg zat bij Oliver en gaf aan dat ze er voor moesten vechten wilden ze hun relatie behouden.[1]

Vervolgens was ze betrokken bij de aanhouding van Helena Bertinelli die daarna ook weer wist te ontkomen van het politiebureau met de hulp van The Hood. Toen ze een melding kreeg dat Helena bij het safehouse was waar haar vader verbleef ging McKenna er op af waar ze The Hood en Bertinelli vond. The Hood gaf zich over, maar The Huntress vuurde een schot op haar af waardoor ze in het ziekenhuis belandde. Daarop besloot ze om te stoppen bij de SCPD en te verhuizen naar haar zus Coast City. Aldus beëindigde ze ook haar relatie met Oliver.[4]

Bronnen en referenties Edit

Around Wikia's network

Random Wiki